wtorek, 20 sierpnia 2013

Lumpeksowe perły


     Podczas ostatniej wizyty w miescie nie mogłam nie odwiedzić moich ulubionych lumpeksów. Trafiłam na wyprzedaż" wszystko po 1 zł " i to dosłownie wszystko. Tak więc zakupiłam kilka letnich perełek do mojej garderoby i szałowe buty i wydałam mniej niż 10 zł. Jestem strasznie zadowolona z łupów ponieważ w rzeczach tych mogę również chodzi jesienią :).
A oto i one :)))

Kurteczka jeansowa w świetnych, delikatnych kolorkach
3 koszulki na ramiączkach, zwiewne, lekkie
Panterkowa tunika
Szpileczki
























A już niedługo kilka zdjęć w ciuszkach :).



2 komentarze:

  1. Czekam na Twoje stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super butki widzę że były udane łowy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń