środa, 14 sierpnia 2013

Początek

 


 Początek....


Witajcie, 
właśnie dziś postanowiłam tworzyć bloga. Spontaniczna myśl przerodziła się w spontaniczne działanie. Nie wiem co i jak w tym całym blogowaniu ani od strony technicznej ani merytorycznej. Zupełnie mi to jednak nie przeszkadza i będę szła na żywioł. Blog nie musi być idealny i taki na pewno nie będzie:).
Mam nadzieję przyniesie mi frajdę, dobrą zabawę i aby choć trochę pochłoni moją energię.
Chciałabym  aby na myshortdress pojawiały się posty na temat mody, urody, zdrowia i po prostu życia. Jeśli chodzi o modę to mogę niektórych rozczarować ale nie znam się zupełnie na trendach. Ubieram się w to co pasuje mojej sylwetce i typowi urody a także w to co odzwierciedla mój charakter i temperament.
No nic...Zapraszam do śledzenia :)

A na początek trochę niezobowiązującej muzyki...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz